Wishes -verkkopalvelun ylläpitäjä:
Wishes Oy
3140464-9
Puhelin 044 974 0791
Sähköposti [email protected]

Nämä toimitusehdot koskevat asiakkaille toimitettavia lahjapalveluja ja -tuotteita Wishes -verkkopalvelun kautta tilattuna.

TOIMITUKSET

Kaikki lahjatoimitukset tapahtuvat Wishes Oy -yhteistyösyritysten, ns. lahjakumppanien kautta. Kuljetus on mahdollista valita yrityskohtaisesti joko lahjantuottajan itse toimitettavana tai kuljetusyrityksen kautta suoraan saajan osoitteeseen. Lisäksi lahja on mahdollista valita Postin tai Matkahuollon noutopisteestä noudettavaksi tai sähköisenä lahjakorttina.

NOUTO

Jos lahjan antaja haluaa itse tehdä toimituksen saajalle tai tilata lahjatuotteen / -palvelun itselleen niin tämä on mahdollista yrityskohtaisesti.

LAHJATUOTTEIDEN VALIKOIMA

Sivuilla näkyvä lahjavalikoima on esimerkin omainen. Käsityönä tehty tuotteen ulkonäkö pyritään tekemään mahdollisimman kuvaa vastaavaksi. Tuotteet tuotetaan aina tilauksen jälkeen, ellei kyseessä ole valmiina varastossa olevaa tuotetta. Mikäli vastaavaa tuotetta ei ole varastossa korvataan tuote automaattisesti vastaavan hintaisella muulla tuotteella, esim. kakunkoristeet sesonkikohtaisen tarjonnan mukaan.

TOIMITUSAIKA

Jokainen lahjan tuottaja määrittelee toimitusajat, joihin pystyy vastaamaan. Vähimmäistilauspäivä ja toimitusaika on ilmoitettu kyseisen lahjan sivustolla. Itse tilaaja voi antaa toiveet toimitukselle ja tätä pyritään noudattamaan mahdollisuuksien mukaan.

Erityistilaisuuksiin lahja tehdään tilaajan toivomana aikana. Toiveet pyritään huomioimaan mahdollisuuksien mukaan. Lahjan tuottaja tai tilaaja on yhteydessä välittömästi jos aikatauluun tulee muutoksia.

Lahjan toimittaja voi halutessaan soittaa vastaanottajalle sopiakseen toimitusajasta. Toimituksesta sopimiseen vastaanottajan kanssa on useimmiten syynä tilaajalle/vastaanottajalle koituvien kustannusten minimointi. Esimerkiksi toimitusosoitteeseen saattaa olla pitkä matka, eikä lahjaa voida ilman lisäkustannuksia toimittaa kahteen kertaan, syynä voi olla myös esimerkiksi huonot sääolot, yrityksen aukioloajat tms. Näistä sopimiset tekee aina lahjan toimittaja tilanteen mukaan.

TILAUKSET JA MAKSAMINEN

⁃ Asiakkaan antamat tiedot pidetään luottamuksellisena ja näitä käytetään vain Wishes Oy:n toiminnassa.

⁃ Tilausvahvistus toimitetaan automaattisesti tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

⁃ Tilausjärjestelmästä jätetty tilaus astuu voimaan vasta kun tilauksen summa on maksettu.

VIRHEELLISET TIEDOT

Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Wishes Oy ei ole vastuussa asiakkaan antamien mahdollisten virheellisten tietojen kuten osoitteiden ja ovikoodien, puutteellisten/virheellisten puhelinnumerojen hänelle aiheuttamista haitoista eikä vahingosta. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille virheellisten tietojen vuoksi, ei Wishes Oy tai lahjan tuottaja ole velvollinen palauttamaan lahjan ja kuljetuksen hintaa tai korvaamaan tästä aiheutunutta vahinkoa.

JOS VASTAANOTTAJAA EI TAVOITETA

⁃ Mikäli lahjan vastaanottaja ei ole paikalla toimitusta tehdessä yritetään vastaanottajaa tavoittaa puhelimitse tai tekstiviestillä ja toimitaan parhaaksi näkemän mukaisesti. Mikäli lahjansaaja pyytää jättämään lahjan kotiovelle vastuu siirtyy toimittajalta asiakkaalle.

⁃ Kuljetusta tilatessaan maksaa tilaaja yhdestä toimituksesta/lahjan tuottaja. Näin ollen lahjantoimitus on vain kerran mahdollista toimittaa saajalle ilman erillistä maksua. Lahjan toimittaja voi myös olla yhteydessä tilaajaan tai vastaanottajaan sopiakseen uusintatoimituksesta. Mikäli toimitus ei ensimmäisellä kerralla onnistu on toinen toimitus maksullinen.

⁃ Lahjan toimittaja ei ole velvollinen selvittämään etukäteen lahjan vastaanottajan läsnäoloa toimitushetkellä, ellei tilaaja tätä edellytä.

MAKSUTAVAT

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa ja sillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantajapalvelun ehdot

Checkoutin asiakaspalvelun tiedot

[email protected]

0800 552 010
Avoinna ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

Pankkimaksut

Alla mainitut maksutavat kuuluvat Checkoutin palveluun:

• Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

• Lasku- ja osamaksupalvelu: OP, Jousto, AfterPay ja Collector (myös yritysasiakkaille)

• Korttimaksaminen: Visa-, Visa Debit-, Visa Electron, MasterCard-, Debit MasterCard ja American Express -kortit

• Mobiilimaksaminen: Pivo, MobilePay ja Siirto

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla tai tiliotteellasi ja välittää asiakkaan maksaman maksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

TYYTYVÄISYYSTAKUU

⁃ Lahjoille annetaan tyytyväisyystakuu. Mikäli laatu ei vastaa odotuksianne, on tuotteesta tai palvelusta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen Wishes Oy:lle joka selvittää asian lahjan tuottajan kanssa. Jos tuote on elävää materiaalia, ei myöhässä saapuvia reklamointeja voida huomioida.

⁃ Mahdolliset huomautukset, jotka kohdistuvat tavaran laatuun tai toimitukseen on tehtävä välittömästi toimituksen tapahduttua lahjan tuottajalle tai Wishes Oy:lle sähköpostitse [email protected].

⁃ Mikäli tuotteessa on toimittajasta johtuva laatuongelma toimitetaan vastaanottajalle uusi lahja veloituksetta ja alkuperäinen tulee toimittaa lähettäjälle. Mikäli lahjan vastaanottaja ei anna hänelle toimitettua viallista tuotetta takaisin ei Wishes Oy:lla tai lahjan tuottajalla ole velvollisuutta toimittaa uutta tuotelahjaa, koska laatuvirhettä ei voida todentaa.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN JA PALAUTUKSET

⁃ Jos syystä tai toisesta haluat peruuttaa tilauksesi voit tehdä sen arkipäivänä, vähintään vuorokautta ennen ottamalla yhteyttä Wishes Oy:lle sähköisesti osoitteeseen [email protected] tai suoraan lähettäjään eli lahjakumppaniin. Kaupan peruutus on oikeus tehdä 14. päivän sisällä kaupasta (joitain tuotteita tämä peruutusoikeus ei koske, tarkista ne täältä). Peruutuksista veloitetaan toteutunut postituskulu. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona).